En tornado har gått fram.

Hjälp ! Min lägenhet har aldrig varot så här stökig. Den här gången är det inte bara kläder som ligger där det inte ska. Det är bestick, skålar, skor, kläder, kammar, hårprodukter, skolböcker, målarfärg, papper, sax, pennor, sladdar, cd-skivor och skräp! Vart ska jag börja?! Det finns ju varken början eller slut på det stökiga och det tycks bara bli värre och värre.

Jag brukar inte gå över gränsen som jag gjort nu, visst kan det ligga kläder full hela min fotölj och en hög med böcker på golvet och någon sko slängd i hallen. Men längre än så brukar jag väl aldrig gå. Det skulle vara när Lisela kommer hit och hjäper till att stöka ner, då kan det se ut lite hur som helet här, men nu har jag inte ens henne att skylla på. Haha!

Jag undrar hur min lägenhet ser ut egentligen, jag satt precis och tittade på lite bilder som jag tagit när jag gjort om lite grann. Vart är den lägenheten, för det är då inte den jag sitter i just nu. Det ser ut som en tornado gått fram här, och då är det ju bara lilla jag. Skäms!











Så här ser min lägenhet ut just nu, vi låtsas det iallafall så slipper jag göra något åt det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0