Första dagen

Det är skönt att vara tillbaka till det normala igen. Tillbaka till falun. Första dagen på praktiken gick bra. Alla verkar vara jätte trevliga, och det är verkligen en jätte fin salong. Jag stod mest och tittade på hela dagen idag. Ovant att inte få göra någonting. det jobbar en tjej som lärling där också. och vi har i princip samma uppgifter, fylla på kaffe, sopa, tvätta, plocka fram och plocka undan osv. Så det blir inte så mycket att göra.

Nu på kvällen har jag träffat flickorna små en sväng. Christin fick färgad utväxt och nyvaxade armhålor! Jag och lojs tyckte det var jätte intressant och stod och lekte med varmt vax på varandra medans Christin höll på. Det är skönt att ha er tillbaka. Saknat er tjejer!


Jag älskar er!  =)      / Millie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0