Inte en ledig minut.

Då var två anställnings möten avklarade. Jag fick några helger framöver men något schema till sommaren är inte spikat. Min första dag bli den värsta kvällen av dem alla. Cruisingen! Det kommer blir en lång dag och jag sluter itne förens vid 01.00. Fylla, proppat med folk, mat hit och öl dit. Alla mina vänner och pojkvännen kommer gå på byn och ha jätte trevligt, jag kommer jobba häcken av mig, som mamma så fin uttalade det.

Men jag är glad. Jag har ett jobb, och det är mer betalt än jag fått på mina tidigare jobb.
Gissar jag rätt så kommer jag förmodligen få jobba hur mycket jag vill i sommar. Och alla roliga helgen kommer tillbringas på resturangerna. Ja, ni läste rätt. Jag ska jobba på två resturanger i sommar. GOSH!

Men jag tackar och bockar och bugar och niger.


Jag slänger upp en bild då de har cruising. Folk, bilar och party.

Kommentarer
Postat av: Sis

Va kul att du fick jobben! Det kommer att bli kanon. Nu slipper du sitta hemma när alla andra jobbar och har "kul". Tänk att du kanske har råd att göra den där resan med mattias till hösten också. Eller en london resa med syrran kanske??? :D

2009-05-05 @ 18:11:25
Postat av: Sis

Nu fick jag lov att skriva igen efter mitt förra inlägg. Fatta va kul vi skulle ha på en resa! Vi måste! Jag o micke kommer ju inte komma iväg på lääänge. Du kan ju bjuda mej nu också när du ska jobba så mycket. :) Kiss

2009-05-05 @ 18:18:57
Postat av: Emilia

Ja det känns bra att få tjärna lite pengar. många fler möjligheter!



Haha du skulle tro va, London för två, JA TACK ! Men du kan ju glömma att jag skulle bjuda min syster, du kan bjuda mej som present på din 25 års dag? :D

2009-05-05 @ 20:10:08
URL: http://milliegirl.blogg.se/
Postat av: Christin

Lyckos unge! :O jag skulle verkligen skippa alla storhelger för att få jobba! usch, min sommar kommer bli fattig och låååång utan jobb :(

2009-05-05 @ 22:31:57
URL: http://chelthisout.blogg.se/
Postat av: Christin

Lilla lyckost! skulle göra vad som helst för att få jobba (även stprhelger) för att tjäna lite pengar :( min sommar kommer blo tråkgi och låååång utan jobb :(

2009-05-05 @ 22:33:58
URL: http://chekthisout.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja, jag ska väl inte klaga kanske. Jobb är alltid bra, men jag älskar att umgås med folk på cruisingen också.



Inge jobb? hur kommer det sig?

2009-05-06 @ 19:06:07
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0