JOBB!

Uppdateringar på jobbfronten! För en timme sedan hade jag tackat ja till 4 jobb. Panikslagen ringde jag mamma och frågade vad hon tyckte att jag skulle göra, och som vanligt kommer hon med bärsta råden. Efter många samtal het och dit sitter jag iallafall här med ETT jobb i sommar. Det bästa så klart!

Hemköp i Dala-järna. bra tider, bra betalt, nära hemmet och framför allt seriöst. De övriga jobben aom allt var på resturanger i Vansbro har jag sagt upp mig ifrån. Det kändes inge kul när det var svarta pengar, och dåliga tider, och dålig betalt. Nu är jag grymt tacksam och glad för att det löste sig trost allt! YIPPIE!


Kommentarer
Postat av: Therese

Fick du jobbet på hemköp!!?? Grattis! Kommer passsa dej perfekt. O så kan du cykla dit o allt blir mycket smidigare än att jobba hela nätterna i vansbro. Hur mycket ska du jobba då?

2009-05-15 @ 08:14:38
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0