Läsning = Sömnpiller?

Varför kan jag aldrig hålla mig vaken !!! Jag skulle vara duktig och sätta mig för att läsa lite körkortsteori. Så jag gjorde ordning min honungsmelon och staplade ett berg av kuddar i min säng och satte mig och läste en stund. En och en halv timme senare vaknar jag men boken på bröstet och melonen halvt uppäten bredvid mig. Jag hade läst två sidor sedan somnat med boken i handen. Som jag alltid gör.
Nu är jag ju svin trött och körkorts boken är inte alls lika lockande längre. Bra jobbat Emilia!

Dessutom är jag skadad, mitt finger är lindat efter att jag skar mig på en koncervburk när jag gjorde smörgås i ugn med annanas på tidigare idag. Dessutom blir min nacke ömmare och ömmare. Jag började känna mig stel redan i går och nu sitter jag och kan knappt vrida mig, samtidigt som hela lägenheten stinker Tiger Balsam. Gott!

För att trösta mig själv, ska jag befria mig från den här burken och sätta mig vid den andra burken. Hehe. Snart börjar "söndagparty" vilket inte får missas!

hade bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0