Mosters överaskning till Mira

Hej allesammans! Nu är jag här efter en lång dag. Datorn har varit nerstängd pga dåligt väder idag. Nyss hade vi varken dator eller TV, men som tur var är pappa fantastisk och kunde fixa allt efter några timmars jobb. Dock är allt borta på datorn, vi måste göra om alla installationer, och alla filer och bilder är borta. Tråkigt.

Idag kom som sagt morsters Mira, Lika söt som vanligt. Vi har kalasat lite och tjejen har fått massor utav presenter!
Av moster fick hon en avritad bild på henne själv. Det var den jag legat och skissat på i Falun de här dagarna. Den var väldigt svår att göra men famlijen säger att det är väldigt likt så jag måste väl tro på dem da. Jag skissade av en bild som fanns på datorn, därför hade jag placetat datorn också på golvet så att jag kunde se ungefär vart skuggorna skulle vara.




Här får ni ett litet smakprov. Det var så här bilden såg ut i tisdags.
Ni kan få se hur den ser ut när den blev färdigmen det får vänta tills i morgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hjälp så duktig du är på att måla då !!! Helt galet och JA, bilden är otroligt likt ! Hihi=) Jätte fint gjort,ska bli kul att få se hur den blir när du är färdig med den ! Vad kul att kalaset blev jätte lyckat, kan tänka mej att hon fick massa fina presenter oxå =) Hälsa alla, jag saknar er otroligt mycket ! Kram !

2009-05-22 @ 08:02:13
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0