Shopping shopping shopping

Är man inte rik så får man låtsas att man är det!

Första gången i stan på en månad. I vanliga fall är jag på stan varje dag. Skillnad från när man bodd hemma, då var man till stan endast på loven. Men hur om hellst, jag har saknar stan otroligt mycket och idag bestämmde jag mig för att shoppa efter praktiken. Kännde mej lite som en shopahollic när jag klev på bussen med armarna fullt i kassar och ett stort leende i hela ansiktet. Idag satsade jag på lite somrigare kläder, med fina färger, lätta tyger och bekväma former.


Blommig topp från Gina tricot, skogs grön/grå t-skirt från Gina trocot.

     


Randig over-size tröja från Gina tricot

   


Underkläder och sjal från Gina tricot, H&M tidning

   


Tränings/bommuls byxor från H&M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahahaha!! det märks att du är lilla syster till Therese, hon har verkligen fört över sin shoppingkärlek till sin lilla syster :o) Alla kläderna var jätte fina, spciellt den blommiga tröjan =) Lycka till på praktiken, jag hoppas verkligen att vi kommer ses inom en snar framtid det var ju några år sen ( om man säger så =) Kram och ha en underbar dag !

2009-05-12 @ 07:35:00
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Therese

Åhh...jag vill ha allt! Den blommiga tröjan....fåååår jag köpa den?? Sjalen var också super najs. Åhh AVIS!

2009-05-12 @ 15:56:07
Postat av: Emilia

Jenny: Hehe du kanske har rätt, min shopping glädje kanske kommer från syrran! :) hihi Ja, det var ett tag sen, vekligen ! Kom och hälsa på någongång i Järna.



Sis: Nej, du får inte köpa den av mej! :D

2009-05-12 @ 18:11:55
URL: http://[email protected]
Postat av: Amalia

Åh vilka fina kläder:) älskar sjalen!

2009-05-12 @ 21:23:39
URL: http://viperladysalsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0