Sista minuten!

Man blir helt sjuk av att titta på sista minuten resor. En två-veckors resa till Gran Canaria och boende på ett 4- stjärnigt hotell för under 5000. Resor som gick på 1500 till paradis-orter i en vecka. Flyg för bara några hundralappar. Där, som bara ligger och väntar på att bli bokade. AV MEJ!

Hur kommer det sig att jag sitter och kollar på det här? Jag måste faktiskt skylla allt på syrran. Hon började med att skoja om att vi borde göra en resa till London. Ett impuls skämt som blev allvar. Vi bestämmde oss för att göra en resa, bara hon och jag. 29 kr var summan för flyget när jag klickade in på ett oberoende flygbolag. Blir väl att sluta på 500 kr eller något, skulle vi tro.

Men vi var inte nöjda med det. "En sista minuten till något bättre, som exempelvis mallorca är väl inte så dumt det heller? ;)"  och ungefär där någontans var det försent, dags att surfa på fritidsresor.se för att drömma sig bort. Och här sitter jag nu, svälld, svettig och tårögd. Snyft, det skulle vara underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0