Skit eurovision

Okej, jag gav det en chans. 30 minuter stod jag ut, men nu sitter jag här. Hälften av musiken är bara skit. Sveriges framträdande såg inövat och fejkat ut, precis som hela festivalen. För mycket skrik och hoj, för mycket ljus och konstigheter.

Kalla mig gammaldags, men jag tycker de kunde hoppat över hälften. Vad sa de att det hade kostat? 340 miljoner kronor! Fattar ni?! På en dum melodifestival som varar i 3 timmar. Nej, jag blir ledsen bara jag tänker på det. 340 miljoner! Tänk vad de pengarna hade kunnat göra skillnat för Ryssland barn istället.

Skit eurovision. Men jag ska väl kila tillbaka till soffan och kolla klart på det. Sitta och ha trevligt med min familj och störa mig på hur de överdriver allt och lägger pengar på skit saker som kunnat gå till barn som håller på att dö.

Jag hoppas att ni har trevligt allihop! :) Och jag hoppas innerligt att ni hejar på Sverige precis som jag!
HEJA HEJA HEJA!

Uppdatering: Det ser ut att gå som tippat. Jag sa till pappa innan att sverige skulle komma 10 bakifrån och att norge skulle vinna, vi får se om det blir så. Norge hade iallafall en bra låt med mycket fart i, roligt tycker jag! Musiken blir bättre och bättre också, fler och fler bra låtar.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0