Skitjobb!

Det börjar ringa folk från arbetsplatserna. På måndag blir det först över till Dido för att höra om tider och lön, sen blir det över till Selins på anställning intervju. Hjälp mej!

Tydligen är båda ställerna skitjobb enligt många. Pizzabagarna är sliskiga och lönen är svart. Jag har ingen försäkring och skulle det hända mig något är det inte värt någonting alls. Men vet ni, det är ett sommar jobb och det kommer pågå i max några veckor eller ett par månader. Jag måste tacka ja, jag måste ha pengar.

Jag ska försöka stå på mig och säga att jag vill ha allt skriver på att papper. Ska se till och göra mig medveten om min rättigheter för då ska det väl gå bra. Hoppas!


Nu är det dags att ta en dusch, sen blir det att leka en sväng med Mattias. Det är strålande dag och jag kan knappt vänta på att ge mig ut i solen!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0