Solen är på väg



Det är så grönt överallt att jag blir sjuk i huvudet! Jag blir gladare och gladeare för varje dag som det blir ljusare, och jag längtar till sommarlovet extremt mycket nu!
"På måndag kommer solen!!" utbrast en kund på salongen idag när hon kom inspringande och skulle klippa sig. "Härligt" Säger jag!

På tal om kunder och sol. Jag tycker att var och varannan kund har varit utomlands eller ska utomlands nu! Är det verkligen sesong för det nu? På fritidsresor.se visar tempraturen bara 25 grader idag, på mallorca eller cypern samt Gran Canaria. Det ska ju vara brännande hett om man ska bort, anser jag.  Det är ju solen man vill åt när man far iväg så där. Eller folket kanske drar iväg ännu längre bort, vad vet jag?

Nu är det mat som gäller. Köttfärssås och spaghetti tyckte Mattias att jag skulle göra, så det blir väl så kanske.

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0