Trevligt

Hur var det med den där kunden som påstod att det skulle komma sol idag ? Det har ju regnar hela dagen, och hålle rpå forfarande. Taskigt!

Drygt med måndag igen, usch usch usch. Men jag har iallafall en kort vecka framför mig, bara tisdag och onsdag kvar så är jag ledig. På torsdag kommer kanske flickorna hit och har trevligt med mej. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, vi tänkte bara passa på att träffas nu när det är lång helg. Trevligt!

I helgen kommer också min kära syster med make och barn. Vi ska fira Therese och Miras födelsedagar! Shit, på tal om det, eh, VAD VILL DU HA I PRESENT ?!?!? Det betyder att jag måste ut på stan och köpa prisent åt syrran. Drygt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0