Trött

Min hjärna är död, och mina ögon är små som russin! Jag går runt här som en lodis (svenska?) och gör ingenting. Efter ett antal försök av mamma och pappa i morse att väcka mej, tog jag mig äntligen upp och för en timme sedan sminkade jag mig lite, men fortfarande sitter jag med okammat hår. Jag har mest setat still hela dagen, blundat lite, sovit någon minut. Och det är väl vad jag kommer göra resten av kvällen också.

På tal om ikväll, så är det melodifestivalen. Ska ni se på det? Själv tycker jag att det är otroligt överskattat och segt och tråkigt. Men eftersom jag är född till en vanlig svensson så kommer jag nog säkert sitta där med en chipspåse i handen och se på det iallafall. Det kanske hör till, hur tråkigt det än är, så har man sett på det år ut och år in. Hur ska ni göra?

Min hjärna är död, ni får ursäkta mig för det.

Kommentarer
Postat av: Christin

Vännen! jag ska också bänka mej här i stockholm, ska baka en rabarberpaj som jag ska bjuda min faster och hennes man på sen ska jag blanda mej en malibou och sen sätter vi oss ner å gottar oss med go dricka paj och vaniljsås till eurovision!

2009-05-16 @ 18:33:57
URL: http://chekthisout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0