Tillbaka till Falun

Dålig uppdatering den här helgen. Jag har mest legat på soffan, eller spenderat halva dagarna framför One tree hill. Brorsan har fixat tre skivor med hela s 5 och hela s 6.  Och efter att sett ca 20 timmar one tree hill står min åsikt fast mer än någonsin om att det är den bästa serien som finns! jag vet inte vad jag gillar om den, men den gör att jag uppskattar och blir mer tacksam för vad jag har runt omkring mej. Det är en serie om kärlek, drömmar och olika val i livet. LOVE IT!

Nu är jag tillbaka till Falun. Mamma och pappa lämnade mig för en halvtimme sen och jag sitter här och njuter. Jag har verkligen saknat min lägenhet och den här staden. Det känns som om det var evigheter sen jag var här, en månad ganska precis nu. När jag var här sist hade jag aldrig setat framför ratten, idag körde jag ända hemifrån, runt i borlänge och så körde jag genom hela falun och hit. Jag har kommit långt på en månad. Nyss visste jag inte ens vart bromsen satt och nu kör jag bra genom en så stor stad som borlänge.

I borlänge sprang vi in på kupolen an snabbis. Jag hade inte tänkt shoppa något med när jag kom ut var jag nästan 500kr fattigare ändå! Shame on me.


Ett par röda tights och en vit topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0