Kabba!

Jag är helt otroligt slut. "Je e helt kabba" som man skulle säga i Dala-Järna. Mina ben bär mig inte längre och min ryggrad är böjd som en ostkrok. Jag luktar svett och har en sån där osynlig finne som gör att jag skulle kunna svimma så fort jag kommer åt den. ÖM ÖM ÖM !

Det har varit otroligt långa dagar och jag har inte kommit hem före klockan 5 en enda dag, och många dagar har jag varit kvar till klockan 7. Praktiken hos Anna-Lena är slut. Nu bär det tillbaka till Falun en månad, sen är det äntligen sommarlov. Det känns lite tråkigt att lämna salongen. Jag har haft det jätte bra och Anna-Lena och Inger har båda varit så otroligt snälla på mig.
Jag kan inte komma på något jag inte hunnit med att göra när jag varit där. Det skulle vara att jag inte klippt skägg men det är nog det enda! Läggning, permanent, klippning på alla åldrar från barnklippning till klippning på en tant. Färgning av olika slag, balfrisering, herr klippning, och dockarbete.

Som avslutning på de här veckorna bjöd Anna-Lena mej på god resturang mat, och när jag gick hem skickade hon med mig en hel kasse med produkter med ett värde på säkert 1000 kr. Spray, mosse, inpackning, wax, torrschampoo, hair freezer och en borste. Hon tyckte att jag varit otroligt duktig och det kändes bra för jag har verkligen gjort mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Therese

Va duktig du har varit! O va roligt när du blev så uppskattad. Alltid kul att få en liten present för arbetet iaf. Det var snällt av henne. Hinner du hit idag tror du o klippa mej? ;) Kraaaaaaam, saknar dej massor!

2009-05-09 @ 08:11:19
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0