en liten ursäkt

Jag lär ursäkta min negativa inställning igår! hehe. Jag antar att jag är lite väl ärlig så det blir elakt tillsist.
Jag satt (precis som jag hade trott) framför tv:n igår till den sista minuten av eurovision. Hejade på norge och island och azarbajjan (eftersom det är halv svenskt). Så det var kul att det gick så bra för dem alla. Sverige hade otur tyvärr. Fel låt skulle jag tro, för lite slager.

Idag skiner solen för fullt! Super härligt. Jag och pappa ska ta en sväng till borlänge så att jag får köra lite. jag har planerat att åka till gymmet direkt jag kommer till falun, vi får väl se hur det blir med det, hehe. Jag känner mig själv.

Jag hoppas ni får en bra söndag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0