Tillbaka på salongen

Strålande väder idag! Jag passade på att ta en utav mina klänningar som jag inte haft på mej på väldigt länge. Den är från Gina Trikot. Tydligten ska solan bara vara tillfällig. Jag har hört flera som sagt att i morgon kommer regnet igen. Suck, det var ju så skönt idag under lunchen då jag satt och åt min första mjukglass och solade ute å stan. Underbart!

Det var inte kul att gå till salongen idag, kände inte för det alls. Jag somnade (tillslut) med onorm huvudvärk och den var fortfarande kvar när jag vaknade. men jag vandrade väl iväg till salongen där jag varit fram tills nu i stort sätt.
En kund frågade min handledare vad jag fick göra när jag var där på praktik.
 "Plocka lite och kila lite", svarar hon då.
"Mm!!" tänkte jag då, "och du kan aldrig ana vad tråkigt det är!"

Men jag måste erkänna att det varit bättre idag, jag fick en dropp-in kund som jag färgade och klippte och Malin sa att hon var riktigt imponerad över hur snabb jag var på att lägga folie. DÄR FICK DU ALLT SE!! dagen givk betydligt fortare än vanligt och detvar roligt att äntligen få göra någonting! Hoppas det kommer in fler dropp-in kunder!

Fast det här kanske är precis som vädret, bara tillfälligt.

 
Bilderna är tagna tidigare i år då klänningen var ny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0