Valborgs firande

Hej vänner!

En väldigt bra valborg. Måste säga att det var den bästa hitills.
Jag gjorde Lisela fin på salongen igår och efter det var det bara att rå springa till tåget. Allt var lite oplanerat och Lisela skulle hinna packa och vi skulle hinna handla inom 45 minuter. Vi glömde i stort sätt hälften av packningen i all stress och ringde nog 90% av Dala-Järnas befolkning för att komma hem. Till sist hamnade vi på en parkpänk i Järnas mitt och satt där och åt chips till pappa kom och hämtade oss.

Väl hemma satte vi igång med middagen. Fyllda paprikor. Vi skruvade upp en utav mina bästa 90-tals skivor på högsta volym och skrattade, åt, lekte och pratade. Till efterrätt blev det underbar fruktsallad i ung med riven choklad på.
Runt 12 tiden satt vi och trädde pärlor till fina armband :)
Innan vi somnade låg vi och pratade någon timme och vår diskussion fortsatte på morgonen.

Tack underbara du, för att du bojkottar valborg med mig!<3


Det här är tre av våra 8 armband vi lyckades få ihop.

 
Vi spelade fiske spelet också,
samtidigt som Marcoolio vrålade i högtalarna med låten "In med bollen i mål"!



Jag hoppas ni hade en bra valborg alla och hoppas att ni är lika glada över att vara inne i Maj som jag är.

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som e härlig kväll. Fian armband blev det också. Puss darling!

2009-05-02 @ 09:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0