70-års kalaset!

Mormors 70-års kalas var en hit! Vi tog med henne på en hemlig resa hela släkten och vi hade jätte trevligt.

Här följer ett gäng otroligt dåliga bilder, ni får gissa er till vad de ska föreställa;


Dagen började med att hon fick komma till salongen för en och en halv timmes lyx.
Skön hårbottens massage, föning, stayling och sminkning.
Här sitter vi på hotellet och väntar på tre-rätters.


Anton snyggar till sig framför kameran


Snygg-Mattias. Han lärde mig om "boxen" och varnade mig för killar som bara ville en sak.
Tack för det :)


Söta födelsedagsbarnet. Huvudpersonen denna kväll.


Denna bild ska föreställa kusin nr 3. Denna unge man håller stolt upp en bit papper med numret till den rara servitrisen. Han hade från sekund ett flirtat med henne och detta blev resultatet.





En del av skraran .


Molly och Puff !


SÖTIS!

Kommentarer
Postat av: therese

Skulle vilja säga att Puff är den sötaste på dessa kort... men jag måste ändå erkänna att mormor är snäppet sötare. Önskar så att jag hade varit med, ni ser ut att ha det mysigt.



Får jag vara etta att låna boxen!? Är det alltså femte säsongen som dom rear ut???? Galet!

2009-11-22 @ 21:14:29
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0