Det där håret ..

Syster ville se hur håret blev, här kommer bilder på det !




Varmt ljus





Kallt ljus

Ser ni någon skillnad? -Inte jag heller. Vi höll på i 4 timmar. Gjorde en avfärgning, blekte slingor på olika ställen, färgade in. Jag ville få bort det bruna och göra en beige underton istället. Och få allt hår till en beigekall ton. Fast tiden räckte inte till så läraren bad oss lägga i en lila toning i slutet vilket slog i mörkt på det ljusa så Robin fick lov att skölja efter 2 minuter istället för efter 20 minuter.

Resultatet blev att det bruna fortfarande var brunt men mycket mer guldigt, och att det ljusa nästen blev vitt/silver/lila. 4 timmar och 200 spänn i onödan. Mitt hår blir aldrig bra, HJÄLP MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0