Frossa

Jag sitter här med tre lager kläder på mig. På fötterna har jag inte bara strumpor utan också ett par raggsockor och ett par ulltofflor över det. Jag fryser jätte mycket. Min nacke är helt stel efter att jag gått runt här med axlarna upp till öronen.

Nu ska jag lägga mig, jag ignonerar att klockan inte ens är nio, jag lägger mig iallafall. Jag är mätt, det är inget på TV, jag fryser, jag är trött och jag har pluggat klart. Jag FÅR gå och lägga mig. I morgon blir det 3 timmar matte och sedan lusch med tjejerna på stan, kinabuffé står på menyn. Efter skolan blir det att besöka Make up store och hoppas på att de vill göra affärer med oss.

God natt allesammans, nu ska jag värma mig under tre leger med täcken också.

Kommentarer
Postat av: din företagskompanjon

vi är ju grymma affärsmänniskor, eller hur ?

2009-11-23 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0