Min helg är fullbokad

Nu är det bara köket kvar, sen får jag gå och lägga mig. Äntligen!
Packar, det gör jag i morgon, brukar gå rätt fort. På fredag ska vi ut och fira mormor på 70-års dagen så jag lär packa i något snyggt att ha på mig. Jag har bestämmt mig för att ha mina bruna högklackade iallafall, vad det blir till dem vet jag inte. Det ska bli kul att sova över på hotell och äta god mat och umgås med släckten lite. Innan vi åker iväg ska mormor komma till salongen för en lyxig stayling. Skön massage, inpackning, föning, och ev sminkning.

På lösdag ska jag träffa Lisela, och på söndag blir det att fara iväg och hälsa på farmor också. Alla andra lediga sekunder ska jag försöka plugga så mycket jag orkar. Jag ska försöka även om jag spyr av bara tanken.

Godnatt mina vänner, dags att ta tag i det sista. Jag börjar längta efter min sköna säng!

 

Min snygga skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0