Puss på er!!

Jag är så glad. Utmattad men glad. Jag somnade på soffan till en film och vaknade av att det ringde på dörren.
"Är det redan morgon" var min första tanke, men nej da. Det var mina gulligaste vänner som stod utanför dörren och ropade på mig. De skulle titta till mig så att jag var okej, och med sig hade de muffins (vilket var det godaste jag ätit på väldigt länge och som inte räknas som godis) och saft och en tidning.
Ni är änglar allihop!! Tänk vad så lite kan förändra hela situationen, från värdelös till fantastisk.

Tack så hemskt mycket, ni gjorde mig betydligt bättre på bara två sekunder. Jag är så glad att ni är mina vänner! Ni är underbara.


 Förresten så har jag fått årets första julklapp.. från mig själv :) Boxen anlände hem till mamma och pappa igår! Yippie! Jag vet vad jag ska göra i helgen.

Vad ska du göra?


Kommentarer
Postat av: Christin

Puss på dej :) vi tkr om dej, jätte mkt! och då vill man göra dej glad, få dej att må bra och hjälpa dej lite :)

2009-11-25 @ 23:18:08
URL: http://chekthisout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0