REA REA REA!

Jag får gåshud. Jag vill vill vill ha den här underbara boxen, och gärna nästa också. Halva priset nu, 199 kronor. Kan det bli billigare? Frågan är vad Mamma säger om jag köper en julklapp till mig själv så här en månad innan jul? Å andra sidan så har hon sagt att jag inte kommer att få den i julklapp. Hon vill inte vara ansvarig till att jag sitter uppe hela nätterna i två veckors tid för att se min favorit serie. Nix pix.
Själv kan jag vara hur ansvarig som hellst! Inga problem.

Två hundra kronor, den är värd miljoner.



Vad tycker ni? Ska jag slå till?


Kommentarer
Postat av: jossan

Råkade skicka en tom kommentar tidigare! :P Inte meningen =P men iaf till saken, klart du ska slå till för tusan!! Så kan jag låna den av dig sen när du har nördat klart den ;) haha

2009-11-22 @ 15:28:02
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0