Sex punkter

- Jag är mycket mycket trött och stressad över UF-arbetet.

- Idag är det bara 52 dagar fram till julafton och då önskar jag mig en symaskin.

- Mitt nya "sunda" liv -utan socker, går inte så bra. Men den här veckan ska jag köpa ett halv års-kort så att jag kan börja boxas.

- Killen i vit tröja kollade så mycket att det såg ut som att han aldrig sett en tjej förut.

- Ikväll ska jag ta ett riktigt långt bad. Tända ljus, lägga bra musik i spotify-listan, skrubba mig med en skön peeling över hela kroppen och lägga en fuktrik inpackning i mitt hår.

- Mysteriet om "deras sommar tillsammans" fortsätter. Undra om jag någonsin kommer förstå vad det där egentligen handlar om? Förresten så vill jag ha mer, bara så att du vet (för femtielfte gången).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0