Vi är på fötter igen.

Goddagens .

Jag sitter här och käkar vindruvor. Fantastsikt gott och mycket bättre än godis. Dagen har varit av blandat kompott. Seg mattelektion med ingen ork överhuvudtaget, dock gick det ganska bra på religionsprovet och kina maten var en höjdare. Dagens pinsamhet var när Christin valde att fickparkera upp på en trottoar utanför polishuset och sedan lämna oss själva i bilen medan folk gick runt oss och skrattade.

Mötet på make up store gick jätte bra. Vi hamnade i en djungel av möjligheter och fick plocka på oss hur mycket vi ville för 60% av priset. När vi gick där ifrån var vi 2000 kronor fattigare men hade dock samlat på oss:
- 18 st ögonskuggor
- 5 st rouge
- 5 st läppstift
- 3 st läppglans
- 1 st puder
- 6 styck pennor

Att inte förglömma ; detta är inte smink till bara våra kurser i vår, utan också smink som vi kommer att kunna dela emellan oss när företaget ska läggas ner! WEEEI!

Det går väldigt bra för oss nu. Vi har stor marginal till budgeten vi gjort och vi har blivit sponsrade med marknadsföringen, stor del av sminket, övriga produtker, montern, m.m

Nu ska jag käka upp vindruvorna sedan ska jag sätta mig och arbeta lite med högen med plugg som är kvar.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Men emilia din jäkel!:O Såg precis din kommentar om att du tänker ta hyra på din one tree hill box ;) Kan jag betala i goda gärningar eller något annat bra? (A) ;P

2009-11-24 @ 21:52:35
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0