Älg-helge ska ha stryk!

Jag fick inte träffa Mattias ikväll. Helge och c.o tar upp alldeles för mycket av hans tid. De där älgarna borde få en spark i rumpan för att de inte låter sig skjutas någon gång så att min älskning får gå hem. Dumma älgar, stackars mig.

Han lovade att vi skulle ses i morgon iallafall. Jag funderar på att klä ut mig till en älgko så att han dras till mig istället, tror ni det funkar?

Idag har jag bara saknat honom, gått fram och tillbaka och väntat på att grabben ska komma hem någongång. Men nu när vi inte hinner ses så får jag nöja mig med att ännu en kväll bli fast med mamma och pappa framför TV:n. Vad blir det att se den här gången, körslaget? Eller är det någon bra film?


Kommentarer
Postat av: jossan

såg en död älg idag faktiskt som låg på en släpkärra på en bil framför mig.. han var läskig :O :)

2009-10-18 @ 01:03:39
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0