Äntingen hos Mattias

Vet ni, jag är hos Mattias !! Like it ♥

Jag har klippt honom och nu står han i duschen och håller på att tvätta bort sin hårfärg. Blir ju lite avundsjuk nu när han färgar håret men inte jag. Känns som att jag tjatar om den här hårfärgen var och varannan dag men det var mer än ett halv år sedan som jag riktigt fick färga igenom mitt hår. Jag har bara slängt på en lätt färg för att frächa till lite. Men det har åkt ur efter 2 veckor och nu sitter jag här med en dm utväxt.

Jag har iallafall köpt en sån där "Bomb" som vissa kallar det. (En inpackning med pigment kallar jag det.) Jag köpte en beige som heter 931. Det är en guldig ton med lite ask. Inpackningen har gjort mitt hår jätte lent och blankt och tonen har blivit fin, men jag spyr på mitt bruna underhår och vill snarast fixa till det!

Synd att Mattias färg nästan är svart för annars hade jag tagit lite av hans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0