Monkan var i Falun

Haha, vilken rolig kommentar du skrivit Christin. Kul att du tittar in på min blogg så ofta, tråkigt att jag inte uppdaterar. Hihi

Helt fantastisk vecka i falun. Lisela mitt charmtroll har hälsat på så jag har inte behövt vara ensam. I tisdags levde vi loppan. Vi köpte på oss alla godsaker vi kunde hitta, sedan satt vi bara och tramsade oss hela kvällen (eller ja, hela kvällen var väl fel ord, vi la oss klockan 8, jätte trötta och med två fullständingt proppfulla magar).

Onsdagen bjöd på massa skojigheter, större delen av dagen spenderade vi i stan, i affärer! Shopping är obligatoriskt varje gång vi ses! Senare på kvällen, gick Lisela på en smink kurs och efter det träffade vi tjejerna för att fira den nyblivna 18-åringen.





Nu är det fredag och jag är fast med mamma och pappa framför Idol. Jag har en liten förhoppning om att Mattias vill leka med mig i morgon, håll tummarna för det.

Så, Christin och alla er andra, ett litet, litet, helt ointressant inlägg från mig, till er! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Christin

Taack apa :D <3<3

2009-10-17 @ 00:40:42
URL: http://chekthisout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0