huvudstaden, here we come

Vi planerar en resa till huvudstaden!!

Både jag och Lojs känner att det är dags att hitta på något kul och nästa vecka blir en möjlighet för då har vi lov. Då blir det att tåga till stockholm för 2 dagars shopping och trevligheter. Vi kommer att passa på att besöka den där skolan som jag berättade om i förra inlägget. Det är öppethus och vi ska dit för att ta reda på lite mer om utbildningen. Spännande! Övernattar gör vi hos en släkting och på kvällen blir det att äta gott och kanske se på någon bio. det gäller att ladda upp oss riktigt för den kommande dagen då vi ska shoppa som galningar. Försöka iallafall, brukar inte gå så bra när man väl har pengar att shoppa för.

Blir jobbigt när jag ska till jönköping i helgen att itne få köpa något där, men jag ska verkligen försöka hålla mig så jag har pengar till stockholm istället. Kan bli spännande att se hur det går.


glader och butter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0