mam o pap

god kväll!

Det har varit en så otroligt lång dag idag! Jag är helt slut nu när jag äntligen kommit hem och mitt huvud dunkar på. Jag och Louise hade en kund i morse som hon permanentade och jag klippte. Vi kämpade mot klockan och gick över lunchen. När vi var klara hade resten av klassen redan börjat med nästa lektion.

Klockan 4 fick vi äntligen sluta efter en mycket intensiv men rolig dag. Vi hade fått träffa ettorna och lära känna dem lite. NU är jag hemma, hemma hos mamma och pappa. Känns skönt, jag har saknat dem. Det tog tre och en halv timme för mig att komma hem idag och när jag väl kom innanför dörren var huset tomt. Trodde jag skulle börja gråta. Ingen hund som kom och mötte mig, ingen mamma att krama om eller pappa att slå på armen.

Nu har hela gängen kommit hem iallafall, så jag ska väl slita mig här ifrån och kila iväg till dem och visa att jag menar allvar när jag säger att jag saknat dem.

Till er alla från mig. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0