En liten obetydlig text

Provet idag gick ju som väntat. Men vad kan man förvänta sig när man bara får 20 minueter på sig?
Jag stor större delen av klassen kände samma panik som jag kände.
Jossan: VA?! Pluggar ni? Hjälp vilken huvudvärk jag får.
Hehe

Annars har det inte hänt allt för mycket idag. Jobb med företaget, igen. Jag var ner på stan en sväng och försökte gitta höst skor, men det finns ingenting. tygskor eller stövlar, och då är 90% av stövlarna ändå iskalla. Jag ska kila igenom min sko gaderob en extra gång. kanske ligger det några skor där längst in som funkar?

Nu ska jag käka tacos som jag precis gjort i ordning. Till det: film !


Tights spanien, Svart linne Gina Tricot, Skjorta JC, halsduk H&M,
Skinnjacka H&M, väska Kappahl, klocka Ur och penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0