en morot

jag.. måste.. äta.. något ..!!

Den inre rösten plågar mig, "ÄÄÄÄT" skriker den åt mig. "Det finns massor av godsaker i kylskåpet", påminner den mig. Men jag ska inte, jag har till och med slängt allt sött och liknande ifall jag går upp i sömnen inatt och äter ut köket. Man vet ju aldrig? Haha, nejdå så farligt är det inte, bara nästan.

Resan till Stockholm är bokad nu. Känns super kul att vi kommer iväg, Lojs och jag. Kanske får vi känna på lite hur det kommer vara om ett år om det blir så att vi båda flyttar till stockholm. Jag har alltid sagt att Stockholm är alldeles för stort för mig, för mycket betong och trafik. Det tycker jag fortfarande, men jag kan faktiskt tänka mig att flytta dit för att få se lite annat ett tag, komma bort från dalarna lite. Det känns bra att veta att Lojs är inne på samma spår, då blir jag inte helt ensam iallafall. Kanske Mattias är intresserad av att följa med också.

Mamma och pappa, vad säger ni, följer ni med också?

Nej, nu blir det en morot tror jag .

UPPDATERING: Det blev två morötter ..


Kommentarer
Postat av: Sis

Önskar jag kunde följa med till sthlm. Har de ingen bra utbildning här i stan? Saknar dej too much!



Jag vet hur du har det med sockersuget. Det värsta är att för att få bort det helt borde du dra ner på kolhydrater också. Typ mackor. Vatten hjälper... i 2 sek. Morot hjälper... lite längre. Inget hjälper på heltid. Bara att kämpa på.

Som du säger så tar det en vecka sen är det "över".



Lovar att inte köpa nåt godis till helgen. Vi kan festa på fruktsallad o grädde på freda istället.

Puss

2009-10-20 @ 22:53:44
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0