godmorgon

Godmorgon!

Jag är riktigt trött idag. Lägenheten är iskall så det kändes extra jobbigt att slita sig från det varma täcket, framförallt när jag visste att jag egentligen inte behövde gå till skolan idag. Jag kämpar på, från morgon till sena kvällen. Sitter och skriver på det sista nu, sen är det bara finputsningen kvar, det där roliga.

Efter lovet nästa vecka börjar matten. Då kan jag inte längre åka på måndagar, utan får en dag mindre på helgerna. Undra hur det ska gå, jag känner mig reden stressad och om någon vecka börjar vi tidigt och slutar sent varje dag. Varför just matten? Det kunde väl ha varit dans eller bild eller något annat ämne.

Som sagt, jag kämpar på. Det här ska gå bra om jag bara kommer på fötter igen. Jag ser framemot lovet, ser fram emot att träffa syster och jag ser fram emot att åka till stockholm med Louise.

Ha en bra dag!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0