Jag ska uppfostra henne till världens bästa apa

Har hon lärt sig säga APA !? Jippie !



Jag räknar ner minuterna, nu är det inte långt kvar. Om en liten, liten stund åker vi till Jönköping och då får jag äntligen pussa på min älsklings unge och slå syrran på armen. Jag har saknat mina favorit tjejer så länge. Två månader har det gått, det borde vara lag på att man måste träffa sin familj minst en gång i månaden, kanske ska jag skicka in det förslaget till politikerna. Eller så blir jag politiker själv.

Mira har lärt sig säga mitt namn, Apa. Det är ju ett stort tecken på att hon saknar mig lika mycket som jag saknar henne? I helgen ska jag lära Mira massa nya saker, visa henne hur man blir lika snygg, smart och cool som hennes moster.

Ses snart, Jönköpingsbor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0