Prov i någonting

Jag har prov i morgon. Men jag vet inte i vad. Jag vet att ämnet är svenska och att det handlar om upplysningtiden, mer vet jag inte. Tydligen har vi hållit på med detta i 5-6 veckor men jag har inte lärt mig någonting alls. Tyder det på att jag är dum i huvudet eller är det kanske så att vi har en värdelös lärare?

Det spelar iallafall inte någon roll om jag frågar för man får ändå aldrig svar på sin fråga. Jag vet inte hur många gånger jag frågat VAD det egentligen är vi ska kunna på provet, men jag har fått samma svar varje gång -upplysningstiden. Det är väl bara att sätta sig ner och läsa 20 sidor på ren arabiska och försöka få ut någonting utav det. Värdelöst!

Först måste jag få i mig lite egergi i form av, inte godis den här gången, utan mat faktiskt. Hehe.

Önska mig lycka till, jag känner att jag är behov att en bamsespark i baken, en lyckospark alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0