Socker försvinn!

Jag och mamma har en överrenskommelse. Hon ska gå ut och gå, och jag ska sluta med sockret. Jasså tänker ni? Hur kunde jag gå med på det? JO! För att jag är så otroligt trött på att hela tiden äta. Jag äter så fort jag hinner, är det inte mat så är det godis, eller riskakor, eller bröd. Jag kan inte sluta för magen känner ett sug efter någonting att stoppa i munnen hela tiden. Mamma säger att det beror på mitt stora sockerberoende. Tydligen ska suget sluta om jag bara slutar äta socker. Okej, tänkte jag, vi får väl se!

Nu är jag uppe idag två och har inte ätit något sött. DAG TVÅ! Känns som en evighet, jag får hela tiden påminna mig själv om att inte stoppa någonting i munnen, jätte svårt när man är så inne i den här ovanan. Jag vet ju inte vad jag ska äta istället? Vatten? Det ska tydligen ta en vecka innan det ger resultat, heja heja heja mig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0