090909

Hej! Ursäkta för dålig uppdatering idag. Jag har bråkat med mitt internet hela kvällen. Nu verkar det till sist funka någonlunda (?!) Det har iallafall inte hänt så mycket idag.

Jag skulle åka ner en snabbis på stan och köpa lite grejer som har tagit slut, nu efter ett långt sommarlov, men jag råkade visst komma hem med 4 par påsar, ser jag nu när jag ser efter. Ett par pumps bland annat, grymt snygga, grymt billiga och gryyymt höga. Ops!

I övrigt den här dagen är det allmänt synd om mig. Internetstrulet har jag redan nämnt. Jag har också hällt en hel kastrull med kokande vatten på min fot som skapade blåsor. Dessutom har min hosta blivit betydligt värre. Natten till idag var i stort sätt sömnlös, då jag vaknat var och varannan minut av att jag hoppat upp och ner i sängen och hostat. Ikväll har jag legat på golvet i badrummet (ni som varit i min lägenhet att det ska mycket till innan man lägger sig på den litte km som finns) med toalettlocket uppfällt eftersom det känns som om hela magen ska vända sig ut och in på mej, eller att jag ska hosta upp något organ, lungorna exempelvis.

Vad gör man mär ingenting hjälper? Inte hostmedicin, inte te, inte vatten, inte halstabletter. .
Håll tummarna för mig inatt, att jag får sova lite mer är igår.

Later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0