En liten tanke bubbla

Det är en sån där känslig fråga som man helst inte ställer i onödan. Ett väldigt viktigt samtalsämne som man gärna skippar, bara för att man är rädd för fel svar. Jag kan ju aldrig veta i förväg hur du kommer att reagera, jag vet ju inte om vi står på samma ställe och tänker i samma banor fören vi pratat om det. Jag har tänkt på det mycket nu på sistonde, när vet man att det är rätt tid. Kanske ska jag vänta till ett bättre tillfälle, så jag hinner läsa av dig lite mer. Även om jag inte får ut så mycket av det. Eller det kanske är rent ut sagt försent? Skulle jag ha tänkt på det tidigare, så du hann att förbereda dig lite. Nu kastar jag mig på dig, kanske... Tycker du det? Och i så fall kanske du tar det värre, börjar försvara dig, eller skratta ut mig? Kan en chock ge så konstiga reaktioner?

Det är stort för mig också, men kanske större för dig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0