långa dagar resulterar i överdos av socker.

Det här var varit en otroligt lång dag. Jag och Lojs har varit otroligt flitiga och jobbat med UF hela dagen. Vi träffades på skolan vid 9 (trost sovmorgon till klockan 2) och kämpade med vård företag till klockan kvart över 6 på kvällen då vi tillslut blev utslängda innan larmet skulle gå. Tiden gick så otroligt snabbt! Men den gör tydligen det när man har mycket att göra. För det har vi, en hög med saker som ska vara klart den här veckan!
Nog för at man kan säga att det spårade ur lite på slutet. till sist blev allt man sa hysteriskt roligt och bokstäverna på datorn tycktes flyta ihop och sväva omkring så det blev lite som det blev.

Efter det tyckte jag att jag var värd en liten godispåse -jag behövde energi, FORT! och.. därför blev det två påsar + en stor måltid. Så kan det gå när man jobbar övertid!

Annars da? Inte mycket att informera om, jag fastnade framför One tree hill och missade Idol och nu sitter jag här, mätt och belåten.. och trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0