ett tryck i bröst och rygg

Goddag people! Seg dag idag, eller vad säger ni? Större delen av sverige är täckt av en grå massa, och det är kallt och funktigt ute. Jag sitter och softar i mjukisbyxor och osminkad hy, Coldplay spelar så fint i högtalarna och sjunger om kärlek och förlust. Det är lite i så där på kärleksfronten enligt mitt horoskop idag, men jag skulle säga tvärtom. Jag saknar Mattias grymt mycket och just idag känns det som att jag älskar honom en gnutta mer än igår (om det går).



Jag sitter och hoppas att Lisela orkar träffa mej ikväll. Kanske så pass tidigt att hon hinner se på de nya avsnittet av one tree hill med mig vid 6 tiden. Hoppas hoppas. Till dess ska jag väl inte göra mmer än jag gjort hitills idag, vila. Sova lite efter maten kanske, eller se på en film. Ni kanske tror att jag stortrivs i mitt softande, men sanningen är att jag håller på att få panik. Det är så fruktansvärt tråkigt att sitta här hemma helt ensam och vara för trött för att umgås med Mattias eller någon annan. Till sist blir det till och med tråkigt att sova. Super trist.

I natt har jag inte sovit mycket alls. Varit upp flera gånger eftersom jag får panik av att ligga ner. Hostan ger mig ett tryck i brösten och ryggen och det har börjat göra ont varje gång jag ska hosta -vilket jag gör hela tiden. Magmusklerna är helt urpumpade och lungorna lika så känns det som. Jag vill verkligen inte vara sjuk längre...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0