jag bryter mitt löfte för några timmar

Jag lovade er bilder ifrån resan ikväll. Tyvärr var det en heldel massa bilder och jag har inte tid att sitta och rensa ut de bilder som är bäst. Upp tidigt i morgon för att gå till praktiken. En dag i veckan blir det fram över, som jag kilar ut på en salong och klipper kunder (förhoppningsvis). Till alla er som bor i Järna, så är jag hos Lyko -Hår och Skägg, så det är bra att traska dit på fredagar så kan jag klippa/färga er!

Jag kan ju iallafall hälsa till er alla som tjatar om att jag borde designa om min blogg, headern är klar!! Jippie! Nu ska jag bara försöka sätta mej ner i morgon och få till allt som det ska vara.

Godnatt så länge.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Riktigt snygg Headset Emilia, det märks än en gång att du är syster till Therese =) Hoppas du mår riktigt bra och att du är super nöjd med er resa !=) Kram

2009-09-04 @ 18:02:02
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0