Jag hade tittat fel..

Skit också. Jag hade tittat fel. One tree hill börjar inte ikväll utan i morgon. Jag tyckte väl att det kändes lite fel om det skulle gå på lördagar. Jag läste i tidningen idag "Lucas mår dåligt över paytons gradivitet" och upptäckte hur otroligt långt efter jag ligger i serien. Hur ska jag hinna ikapp detta? Förhoppningsvis hjälper brorsan mig och lånar ut några av sina skivor till mig. Kan han väl göra så säg ? :)

Så vad ska jag ta mig till nuda? Lisela kunde inte ses förens i morgon så jag har ingen att umgås med heller. Jag antar att det blir att sätta sig och se på Bring it on istället som börjar nu. Sedan ska jag hjälpa mamma med maten, ikväll bjuds det på tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0