Jag skulle inte tro det..

Det blir inget bad för mig ikväll.

Jag tappade upp ett bad, medan jag kokade mina ägg och bredde mina smörgåsar. I badet hade jag hällt i massor av tvål, och det bubblade så fint när vattnet strömmade ner i karet. Jag klädde av mej och skulle precis stoppa ner tån i vattnet då jag såg att det såg väldigt skumt ut.

Under det vinter vita skummet gömmde sig ett gul/brunt vatten. Det är sant. Jag tömde ur karet och fyllde i ett till, lika denna gång. Ett bad nu? Jag skulle inte tro det.



Imorgon blir det att kontakta bovärden och så blir det nog dessutam att våldgästa Lojs eller Christin för att sno deras dusch. Tills dess får de helt enkelt stå ut med en stinkande Emilia.

Kommentarer
Postat av: Christin

=O ojojoj, det där ser inte så bra ut ;)

2009-09-09 @ 08:13:54
URL: http://chekthisout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0