Jag vet en sak som funkar mot sånt här.

Lisela, du borde ringa hem en kompis, det funkar. Träffa någon som vet dina favorit godisar och kan plocka i den perfekta 50 kronors påse och ta med hem till dej. Ni borde byta kläder, låta henne låna dina underkläder och du kan ta på dig hennes mjukisbyxor, eller byt nattlinnen, funkar alltid.

Ni borde mata in en One tree hill skiva i dvd:n och trycka på play och sedan proppa i er all godis samtidigt som ni slåss med kuddarna och tårkar tårarna till den bästa serien i världen. Efter ca 4 stycken skivor och 5 timmar senare, när ni är alldeles för tjocka för att röra er ska ni krypa ner i sängen, diskutera lite snabbt om vem som ska ha vilken kudde, och lägga er i sked. Helst så nära så den som är längst bak kan ha sin arm mellan den andres bröst och under hennes haka. Känna varandras stickiga lår. Det funkar.

Men ni ska inte sova än, bara ligga och prata sönder varandra. Om pinsamma minnen, om vänskap och om falskhet och djupa djupa livsfrågor, vem är gud? Och mitt i all prat ska ni somna, helst mitt i en mening. Tryggt, vetandes att den andre ligger och lyssnar till dina andretag som blir lugnare och lugnare. Testa, det funkar.

Glöm inte att säga att ni älskar varandra, det funkar jätte bra, mot ALLT!

Ps. Jag har redan paxat mej själv som din kompis.


Du funkar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Emilia ! Jag hoppas du hinner se det här inlägget innan i morgon 18:05 (HAHAHA) för DÅÅÅÅ börjar One Tree Hill igen !!! =) Kram !

2009-09-12 @ 09:14:21
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0