Mamma, jag vill inte.

Mamma, jag vill inte. Snälla säg att jag inte behöver, att jag bara kan få blunda när jag går ut till badrummet och borstar tänderna och blunda när jag går tillbaka till sovrummet. Mamma var så godhjärtad nu och säg att det är okej att jag bara slänger mej pladask i sängen utan att ens byta om till nattlinne, och somna där och sova. Som ett barn du vet. Djupt djupt, utan inretankar som påminner mej om att jag har tre väskor ute i hallen och väntar på mej, och en i badrummet. Mamma, snälla...


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag hade väntat mej en bild från köket också. Men du kanske inte vill berätta för hela världen hur äcklig du kan va ;)

2009-09-03 @ 08:25:26
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0