Pizza, chips och godis = frisk som en nötkärna

Jag är trött, vilket faktiskt är konstigt då det enda jag gjort idag är att sova på soffan och sett på film. Min hosta fortsätter, och jag kämpar i mig den vidriga hostmedicinen så ofta jag kommer ihåg det. Johanna kommenterade att jag skulle softa och äta onyttigt, låter bra! Jag börjar med kebabpizzan som pappa strax kommer hem med, sen öppnar jag min chipspåse jag köpte idag och smakar lite av mammas ostbågar. Nämnde jag att jag precis ätit upp en godispåse också?

Men det är synd om mej, min kropp behöver lite krafter, socker. Kanske därför jag blivit sjuk? För att jag ätit för lite godis? (A) Så är det säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0