sense of duty

God morgon .

Vilken hemsk dag idag. Kallt, blåsigt, grått och blött, man kan riktigt känna hur isvindarna klättrar längs husets väggar, letar sig in genom små små hål och gör det isande kallt i min lägenhet. i morse var det inte alls kul att gå upp, det var så otroligt varm undertäcket och bara tanken på att stoppa en tå utanför gav mig rysningar. Snoozen gick några gånger för mycket, men nu är jag iallafall uppe.

Men varför då? Jag är ju ledig idag, alla andra på min skola ligger säkert och sover så gott nu, varmt och skönt, alla utom jag ch Lojs. Vi bestämmde igår att vi skulle ses på stan tidigt och fika och passa på att gå igenom allt som måste göras i företaget, helt sjukt vad med grejer! I går lät det ganska bra, i dag -mindre bra! Vilka idioter går upp kvart över 7 på en ledig gad för att plugga?!

Jaja, plikten kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0