Tillbaka på benen

Jag missade ju så klart One tree hill igår. Jag bad till och med pappa att påminna mig men vi glömde bort det båda två. Jag var hos Lisela och hon förtrollade mig med sin charm att jag inte tänkte på någonting annat på hela kvällen. One tree hill eller inte, vi hade stört kul iallafall. Så klart fixade vi en efterrätt, varm frukt i ugn som vi satt och smaskade på. Vi dansade också loss till 90-tals musik. Ni vet, AQUA, E.M.M.A, vengaboys osv.

Det var gårdagen. Idag är jag tillbaka till falun. Dags att stå på benen igen. Jag börjar veckan med ännu en lugn dag. Jag har precis målat mina naglar och nu ska jag till med mat. Efter det blir det lite TV och sedan blir det faktiskt läggdags. Mamma har piskat mig lite på rumpan och sagt att jag borde köra igång med svenskaarbetet som skulle ha varit inlämnat i maj men som blivit liggande på hyllan i snart ett halvår. Detta orkar jag inte ta tag i denna dag utan får ligga kvar på hyllan till i morgon eller senare i veckan. Hiihi


Här är en värdelös bild på mina snygga naglar som jag målat i franskmanikyr.

Kommentarer
Postat av: Leia

Fina naglar du har. =)

2009-09-15 @ 13:15:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra om man gämför med kissies..

Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har full upp med bloggen.Jag gör egna intervjuer med läsare (du kan läsa dom om du vill) jag går själv också på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-15 @ 21:30:29
Postat av: sandra

svar: Åh, tack så mycket, jättekul att höra! :)

2009-09-15 @ 21:31:26
URL: http://misselvin.blogg.se/
Postat av: jenny

Grymt snygga naglar!:D

2009-09-16 @ 14:58:13
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0