suprice

Nej pappa, nu får du faktiskt ta och fixa mitt internet. Jag satt hela kvällen igår och försökte få igång det men med gick inte. "signal: Utmärkt" stod det, skit på dej, tänkte jag.
Jag tänkte berätta om min fantastiska dag (igår). Men eftersom jag inte kunde göra det igår får jag göra det nu, kortfattat!

Vi slutade vid lunch igår och Jag och lojs bestämde oss för att gå och ha möte med Margareta och prata lite om vårt nystartade företag (mer om det sen). Efter det höll vi ihop ner till matsalen och ner till bussen och hem till henne. Jag vet inte hur det kommer sig men hon lyckas alltid på något vis ta fram min knäppa sida varje gång vi är tillsammans. Och jag hennes. Vi babblade på om de mest konstiga sakerna och till sist var det bara vi som stod och pratade vid busshållsplatsen och alla runt omkring stod och tittade på oss. kanske beror det på Lojs otroligt konstiga utfall:
"Seriöst, visst finns det inget roligare än att slicka någon i ansiktet?!"

(Frågade mig inte vad hon menade med det för hon blev upprörd när jag inte förstod hennes poäng)

Som sagt, vi åkte hem till henne tillsist och där klippte hon mig. Helt impulsivt faktiskt. Jag var panikslagen och allt som ekade i huvudet var "jag måste göra någonting nytt"! Och så blev det..


Kommentarer
Postat av: josefine

grymt fint emilia!

2009-09-18 @ 08:45:21
URL: http://josefinesb.blogg.se/
Postat av: Therese

Du blev skitsnygg i håret! Hoppas du inte ångratdej för i så fall är du dum. Den ljusa färgen kom fram mer nu också. Snyggt med lugg... ser fram emot att se det framifrån dock. Puss

2009-09-20 @ 09:33:37
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0